Ik ben er nog, maak je geen zorgen - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Bojan Breljakovic - WaarBenJij.nu Ik ben er nog, maak je geen zorgen - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Bojan Breljakovic - WaarBenJij.nu

Ik ben er nog, maak je geen zorgen

Blijf op de hoogte en volg Bojan

04 September 2012 | Nederland, Boskoop

Nou nou, schitterend hoor dat waarbenjijnu.

NIEUW-Zeeland straks, dus kom me niet zoeken in Renesse of Burgh Haamstede ofzo..
Wat ik ga doen? Stage lopen en hopelijk een biertje drinken.

Ik ben zo aardig geweest om niemand een mail te sturen met een uitnodiging, want de ene helft leest het niet en de andere helft vindt het bloedirritant.

Nu valt er nog niet zoveel te vertellen over de trip vanuit de luie stoel in Boskoop, maar ik hoop dat ik hier meer volgers krijg dan op Twitter (dat zijn er 0.)

Stress? Nee hoor. Koffers inpakken gebeurt Woensdag en de rest kun je daar vast wel kopen toch? En dan straks op tijd terug voor de Elfstedentocht, perfecte timing.

De groeten en tot morgen,
Brelfiets

  • 10 Oktober 2012 - 20:59

    Willeke:

    Hoi Bojan,

    zoals je ziet heb ik je gevonden. Ik blijf je volgen dus let een beetje op je taalgebuik. Beleef veel en onthoud het goede, tot over een paar maanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Bojan

Buup, iedereen kent me wel denk ik zo.

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 16030

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 27 September 2015

Kom je daar wel binnen?

13 September 2012 - 14 December 2012

Op naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: