Het einde is nabij, of het begin... - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Bojan Breljakovic - WaarBenJij.nu Het einde is nabij, of het begin... - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Bojan Breljakovic - WaarBenJij.nu

Het einde is nabij, of het begin...

Blijf op de hoogte en volg Bojan

09 September 2012 | Nederland, Boskoop

Goeiedagschotel.

Na een top-afscheidsfeestje vraag ik me af of ik nu wel weg wil, of juist vaker weg moet gaan.. Moeilijk. Bedankt voor de frikandel nog.

Voor het eerst in mn leven dat er 4 dagen van tevoren al iets in mn koffer ligt, better safe than sorry zal ik maar zeggen. Het enige wat ik niet moet vergeten is dat ik donderdag naar Schiphol moet..
Trouwens, als ik opzie tegen het vliegen, dan weet je dat het een lange zit wordt. Gelukkig is het verdeeld in 2 mooie porties van 12 uur, met nog eentje van 1 uur om het af te leren. Hopelijk nog ff stempeltjes scoren voor het paspoort, te beginnen in Hong Kong.

Als alles goed gaat begint het avontuur op zaterdag. Terwijl jullie allemaal nog op 1 oor liggen, vraag ik me af wie ik ben, waar ik ben, hoe ik daar gekomen ben en waarom ook alweer. Denk dat die 12 weken precies voldoende zijn om van de jetlag af te komen.
Die weken slijt ik in Palmerston North; echt wennen zal niet nodig zijn, het is net Alphen of Gouda (qua omvang he, voor de rest hoop ik weinig overeenkomsten te vinden :P.)

Volgende week een update vanaf locatie. Oh oh wat zal het stil zijn in Boskoop.

Tot morgen!

  • 09 September 2012 - 21:51

    Frikkie Van Frankel:

    3 maanden zonder frikandellen.. Ik kom denk maar langs om ze te brengen!

  • 10 September 2012 - 10:01

    Purdopur:

    Je eerste weken slijt je met / in Peter North?

  • 15 September 2012 - 12:26

    Josje Safar:

    Schatje! Ik ben zooo blij dat je eindelijk weg bent! Ik hoop dat je ons allemaal vergeet en veel nieuwe dingen mee gaat maken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Bojan

Buup, iedereen kent me wel denk ik zo.

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 16031

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 27 September 2015

Kom je daar wel binnen?

13 September 2012 - 14 December 2012

Op naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: